if your dreams don't scare you they're not big enough.

Precis kommit hem från jobbet är trött som ett as och sjuk, förskylningen tar kål på mig -.- blev kvälls fika på museumet med mammsen och pappsen innan hemgång. Var även ett jävla drama på jobbet då jag blev förbannad och ville bara slå till ungjävlarna men det får man ju tyvärr inte göra hahaha så fick istället säga till dom på skarpen..för dom gapa och skrek när småttingarna försökte sova. Nu ligger jag och laddar ner säsong 6 av 7th heaven men går ju förbaskat segt så kommer väl inte kunna kolla på det ikväll. Ska istället försöka somna för mår förtillfället inget vidare.. Imorn blire övernattning hos Hanna som står på schemat efter att jag jobbat klart, har stängningen imorgon så är la klar vid halv 7. Ska även kankse ut och ta en öl innan det blir till att dejta kudden för jobbar tidigt på torsdag. Godnatt!!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0