we all want someone we can't have



hallaja!
Onsdag idag, och jag är ledig ligger hemma hos Hanna Larsson och är trött som ett as sov på soffan inatt, eftersom Damir och Hanna tog hela sängen -.- så inte kunnat sova så värst bra hahaa. Idag blire till att gå en lång promenad, sola och kolla film. Kanske även laga någon go middag. Har inte varit hemma på skit länge känns det som och kommer inte komma hem på ett tag heller.. I lördags uppdaterade jag tråkig lördag, men istället blev den riktigt rolig. Blev en spontan utgång med Sanna. Hon kom hem till mig runt halv 9 så drack vi sen kom Malm och Pontus och hämtade oss runt kvart i 11, drog till torp för att sladda lite och åka tefat efter bilen, men det skulle vi inte gjort för blev en fet böter då polisen kom.. sen blev det iallafall krogen. Gjorde slut på 600kr hahha efter krogen drog jag med Jocke hem träffade en full Richard som satt och vänta på trappan och frös halft ihjäl eftersom han blivit utslängd från Höga C.. gick in och la mig oh somna nästan direkt. Söndag blev en riktig slappar dag och på måndag blev det jobb sedan hem. Tisdag blev det åter jobb sedan hem till Hanna tog bilen ut till mig och packade, tog även med mig min kära data, åkte till torp handlade tacos och lite smink sedan hit och kolla film och käkade. Så nu ska jag sova här tills på fredag och då blire utgång med Frida som gäller längtar som bara den kommer bli awsome.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0