dålig uppdatering..



Hahaha har gått 6 långa dagar sen jag blogga sist.. Har inte orkat och har inte haft tid helt enkelt, har ju som sagt ett liv utanför datan. Hmm vad fan har jag gjort det senaste? Joo i fredas blev det Lysekil och hem till min snutt Annie Le och Nisse. Skulle ha skräckfilms maraton så ladda ner ungefär 10 filmer men så har dom typ redan sätt hälften -.- så fick kolla på någon film som dom hade istället. Sedan på den andra filmen råka jag somna hehe (A) Lördagen köpte jag upp mina sista pengar på ett halft flak öl, hade inte råd med ett helt haha FML!! så lever nu på 30kr tills den 27 då jag får min lön. Sedan lördagkväll drog jag till Melle och spenderade sedan kvällen/natten där med goa pöjkar. Söndag drog jag till Vänersborg och sov hos moster. Albons kom även på besök så vi kollade lite film innan han drog hem igen. Sedan måndag-onsdag jobb. Var även igår hemma hos Mackan med Albons i Trollhättan och kollade film. Nu ska jag ta och göra lasange såå vi hörs, lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera pusss!

// J
Trackback
RSS 2.0