I can't explain the smile that appears on my face when you talk to me.



Började morgonen med lite jobb, sedan drog jag och solade men fyfan vad arg jag blev! , för först när jag ska växla min 20lapp i automaten vid nagelstudio så får jag 16kr tillbaka vafan liksom? och sedan när jag lägger mig för att sola så är solariumet åt helvete dåligt.. Istället för att liksom ligga och svettas och känna den underbara värmen så ligger jag där kall och fryser -.- ... hahhahahhaa jävla vad sur jag blev!! så efter 20min kändes det som att jag inte fått någon färg alls utan legat där i onödan liksom men men iallafall drog hem butter, tog och käkade lite mat sedan gick jag och sov i några timmar. När jag vaknade till liv vid halv 9 käkade jag lite kvällsmat och har sen dess spenderat kvällen framför min älskade dator. Puss på det.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0