livet är en fest



Ligger och dör en sväng i sängen.. mår så jävla dåligt för tillfället. Haft en awsome helg med fina vänner. I fredags blev det ut till Annie i Lysekil när jag slutat jobbet. Kom ut vid 8 satte oss och gjorde oss iordning sen började vi dricka och sedan drog vi till Sjökanten. Hade en jävla grym kväll, körde verkligen all in på krogen. Vaknade sedan upp på lördagen, besökte systemet och tog kvart i 12 bussen hem. Kom hem käkade mat och sen kom Mange och hans pappa och hämtade mig vid 5 så körde han bort oss till Richard. Satte oss i Richards stuga och så började drickandet med Rickie,Nicole,Richard,Mackan,Mange och Patrik. Drog ner till Dragsmarks byggdegård vid 7 för att fira Viking som fyllt 18. Blev en jävla grym kväll denna kvällen också. Dansade och drack tills klockan slog 5 hahahaa sen drog vi hem till Viking och jag somna som en liten prinsessa. Idag har det bara varit lugnt käkat pizza och chillat. Failade som fan förut när Mackan körde hem mig. Stannade på Rotan för han skulle köpa redbull och medans han är inne i affären känner jag att jag måste spy så öppnar bildörren, hoppar ut o gör världens pööl hahhahahaa trodde jag skulle döö..så kvällen för mig har bara varit lugn. Ska ta och sova här om en stund för imorn vankas det jobb som vanligt.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0