shopping i göttlaborg!



Blev till att åka till Näl idag med mammsen och moster. Skulle besöka neurologmottagningen.. pratade med en läkare om min epilepsi och lite smått och gott, hon undrade hur mycket jag dricker hahaha jag bara det är la lagom, kan ju inte komma och säga att jag super skalle varje helg (A), fick även intyg att jag nu kan få börja köra bil!! hihiii. Iallafall efter besöket här drog vi vidare till Göteborg. Hade en mycket trevlig dag och mamma var riktig snäll. Handlade kläder och skor till mig för över 3000kr, fick köpt mig mina converse som jag alltid velat ha med U.S.A trycket på. Men hittade dock inga mysbyxor men men fick ju en hel del annat så jag är nöjd. Kanske lite bortskämd? men är ju familjens lilla prinsessa och hon ska då faneme ha det hon förtjänar. Kom hem runt nio efter en lång dag och då tvingade jag mamma att få köra lite bil runt Sundsandvik och förvånad som jag blev sa hon okej. Gick galant, även om det kanske såg ut som jag var full eftersom jag vinglade lite från ena sidan till den andra.. fick ju inte bilen till att komma i mitten hehe(A). När jag sedan kom in prövade jag alla mina kläder, gjorde en ny ränsning i garderoben (blev en stor påse), ut med gammalt och in med nytt!!!! Imorn blir det jobb 10-18.00 och sedan ut till Lysekil för att träffa Annie och hennes pöjk, blir antagligen utgång.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0