söndag nu igen..



Jävlar vad veckorna går fort, iallafall helgerna -.- jobbat hela veckan typ. Sedan sov jag hos Hanna på torsdagen, var ute på Sunningen och grillade korv med Erica riktigt mysigt sen klippte vi lite häck hos Hannas mamma och sen in till lägenheten igen. Gick ner och solade en sväng och sedan kollade vi på tv. Fredag jobbade jag sedan drog jag hem en sväng duschade och gjorde mig iordning sen in till stan och upp till Emil Sköldenborg på fest, sedan drog jag, Mackan och Sköldenborg till Höga C och sedan upp till Sköldenborg igen och sov. Lördagen blev en lugn förmiddag kollade film och käkade korv med bröd. Sen drog vi ut till Richard på fest. Fett nice! spelade ngn lek som heter 100minuter eller nått det går ut på att man ska shotta en shott varje minut i 100 minuter hahahahhahaha fyyyyyfan.. träffade iallafall massa kul folk jag inte sett på ett tag. Så det var kul. Vaknade upp imorse med 4 cigaretthål i mina strumpbyxor och ett blåmärke på höften..fail! sedan blev det pizza på rotan innan Sköldenborg och Mackan körde hem mig så nu ligger jag i min goe säng och ska vila upp mina krafter och bli till en normal människa igen.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0