you are a special woman for me..

Förlåt för allt!, förlåt för mitt beteende. Ska skärpa mig, för vill verkligen inte förlora dig. Försvinner du så slits mitt hjärta i tusen bitar och det blir ett stort hål som aldrig kommer bli helt igen. Frida Linnea Magnusson, I love u more than everything! don't ever leave me!!<3



Hatar att man nu kollat färdigt på säsong 7 av 7th heaven och inte har säsong 8 nerladdat -.- 7an slutade ju så jävla spännande att jag vet inte vart jag ska ta vägen så nu måste jag skynda mig med att ladda ner säsong 8, är fan besatt av serien även fasst den är jävligt pinsam sometimes hahaa!! yeye nog om det. Hmm idag stog jobb på schemat som vanligt men blev ett kort arbetspass. Därefter tog jag bussen hem gjorde spagetti o köttfärssås och begav mig upp till sängen med smoothi, en bulle och snusen. Där har jag sedan spenderat min tisdagskväll, kul liv jag vet.. men nu ska Julia ta och få lite sömn innan jag på nytt trött som jag kommer vara ska kliva ur sängen och sticka till jobbet -.- hahaha goodnight and sweet dreams.

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0